torsdag 16 januari 2014

”Jag är muslim, du ska lyda mig” och våldtog småbarnsmor


”Jag är muslim, du ska lyda mig”
Och våldtog småbarnsmor.

Det muslimska ansiktet



En muslimsk man våldtog sin flickvän framför ögonen på deras lille son i maj förra året och sa att hon måste lyda honom eftersom han var muslim. Han började misshandla kvinnan, som var 16 när de träffades, efter bara tre månader, bland annat har han upprepade gånger dunkat hennes huvud mot bilens instrumentbräda.

Kvinnan förstod först inte att det var våldtäkt. Hon trodde inte att sådant kunde hända inom ett förhållande.

”Jag förstod inte att det var våldtäkt då, inte förrän jag pratade med en kompis. Jag trodde att våldtäkt betydde att man gick ut och någon tog tag i en,” berättade hon på videolänk under rättegången.
Våldtäkten pågick i 20-30 minuter. Därefter kysste mannen kvinnan, sa att han älskade henne och somnade, medan kvinnan tittade till sonen som hade börjat gråta.
Medan den unga kvinnan var gravid, gifte mannen sig med en kusin i Sydasien (Indien, Pakistan eller Bangladesh). Åter i England bosatte han sig i Buckinghamshire, och besökte sin son i Hull varannan vecka. Han gjorde också en annan kvinna i Buckinghamshire gravid. Trots att hon visste att han var gift, fortsatte den våldtagna mamman hoppas att han skulle komma tillbaka till henne och leva familjeliv.
Mannen förnekade förstås brott, men dömdes till fem och ett halvt års fängelse, och inskrivning i sexförbrytarregistret. Han får inte heller kontakta sitt offer på 10 år.


Read more: http://www.exponerat.info/jag-ar-muslim-du-ska-lyda-mig-valdtog-smabarnsmor/#ixzz2qYcoW32s


Kopierat från Avpixlat






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar