söndag 4 oktober 2015

IS

Titta inte på detta
Helvete

ISIS Skär huvudet av vissa Peshmerga Fångar

Här visas alla djävulska filmer
Detta är ISIS
Detta är Islam
Direkt från Koranen

http://www.kaotic.com/video/b8d46efb22c2674a9356a13065ea7b47



Men

ISIS hotas faktiskt att utplånas av myggor.

ISLAM. 
Leishmania är ett släkte av parasiter som orsakar olika typer av sjukdomen leishmaniasis. 
Sjukdomen sprids från ett värddjur till en människa via sandmyggor. 
Leishmania-släktet förekommer främst i tropiska och subtropiska områden. 
Det finns flera olika arter inom släktet och flera allvarliga typer av leishmaniasis, som efter malaria är den parasitsjukdom som skördar flest dödsoffer i världen.



Islamiska statens (ISIS) terrorister har drabbats hårt av detta dödliga köttätande virus. Sjukdomen Leishmaniasis sprids i snabb tack vare föroreningar och dålig hygienförhållanden och mer än 100.000 fall har rapporterats.

Parasiten orsakar stora öppna sår som äter bort på kött, är dödlig om den inte behandlas. 


Men isiskrigarnas vägran att ta medicinsk behandling har lett till flera utbrott.

Människor i den islamiska statens huvudstad Raqqa, i det krigshärjade Syrien , löper den högsta risken.

Läkare från den icke-statlig organisation (NGO) Läkare Utan Gränser försökte ursprungligen stävja utbrotten men har nu lämnat området sedan den Islamska staten utropats.

Också andra vårdcentraler har stängt ner efter att medicinsk personal flytt från våldet. 

Lokala sjukvårdare som har väldigt lite erfarenhet av behandlingen har bidragit till att sjukdomen sprids i stor omfattning.

Mirror.uk




Nu något helt annat

Vad står det i Koranen?
Som muslimer hyllar.

För länge sedan fick jag veta om en man.
Som heter Salman Rushdie

Sir Ahmed Salman Rushdie KBE, född 19 juni 1947 i Bombay, Maharashtra, är en indisk-brittisk författare. Hans genombrottsroman var Midnattsbarnen vilken gav honom det prestigefyllda Bookerpriset. Wikipedia

Född: 19 juni 1947 (ålder 68), Bombay, Indien
Böcker: Satansverserna, Marken under hennes fötter
Gift med: Padma Lakshmi (2004–2007), mera...
Barn: Zafar Rushdie, Milan Rushdie
Filmer och TV-program: Then She Found Me
Föräldrar: Negin Bhatt, Anis Ahmed Rushdie

Salman Rushdie hade läst Koranen.
Och han kallade dem för 
Satansverserna

Jag blev mycket intresserad, och lånade Korane på Biblioteket.
Men såg genast att denna bok vill jag bara ha, så jag köpte boken,
Koranen.

Det var den djävligaste bok jag läst.
Jag noterade över 500 hot mot mig, mot alla Svenskar
Mot hela världen.

Där står bland annat.
Om vi inte vill tro på deras Gud Allah,
Så skall vi stekas tills huden blir riktigt genomstekt.

Vad är nu detta för en religion?
Jag tror ingen i vår regering i Sverige har läst
Helvetesboken Koranen.

Jag behöver inte räkna upp allt förbannade skit som står i
Koranen.

Nej.
Jag skall visa en kvinna som har varit Muslim.
Men som aldrig tittat i Koranen.
Men när hon kom till Sverige
Hon läste Koranen för första gången
Och blev förfärad.

Mona Walter
Berättar själv här.





Så är Islam

Vi hyllar Mona Walter.
En mycket intelligent kvinna.
Som vår regering borde lyssna på.

I stället har vi redan två muslimer i den Svenska regeringen.
Som också är judehatare.
Som har haft eller fortfarande har vänner i IS.
Men som är med i
"Det muslimska brödraskapet"

Vad är det för ett sällskap?
Jag har en länk till lite läsning om
"Det muslimska brödraskapet"
Det muslimska brödraskapet

https://mellanosternidag.wordpress.com/israel-i-nordisk-media/fakta-om-den-egyptiska-politiken/

Eller kolla på Wikipedia
wikipedia






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar